Medisch pedicure Bronckhorst

Marga



Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarde Medisch pedicure Bronckhorst
1. Algemeen
De algemene voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Medisch pedicure Bronckhorst en een cliënt waarop Medisch pedicure Bronckhorst deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
2. Inspanningen Medisch pedicure praktijk
1. De medewerker(s) van Medisch pedicure Bronckhorst zullen de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenkomstig met de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.
2. De cliënt zorgt ervoor dat alle gegevens, die redelijkerwijs van belang kunnen zijn voor een goede uitvoering van de behandeling, tijdig aan de medewerker worden verteld.
3. De medewerker(s) van Medisch pedicure Bronckhorst zijn niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de cliënt is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens.
4. De medewerkers van Medisch pedicure Bronckhorst zullen de cliënt inlichten over de financiële consequenties van de wijziging van de behandeling.
3. Afspraken
1. De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak aan Medisch pedicure Bronckhorst melden.
2. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Medisch pedicure Bronckhorst het bedrag van de behandeling aan de cliënt door berekenen.
3. Indien de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de praktijk komt mag de medewerker de verloren tijd inkorten op de behandeling en de behandeling aan de cliënt door berekenen.
4. Indien de cliënt bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aankomt of niet op komt dagen, mag de medewerker de gehele afspraak annuleren en de behandeling aan de cliënt door berekenen.
5. Medisch pedicure Bronckhorst moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak aan de cliënt melden.
6. Beide partijen hoeven zich niet aan de verplichtingen van artikel 3.1 tot en met 3.6 te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt.
4. Persoonsgegevens & privacy
1. De cliënt voorziet de medewerker vóór de/bij de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de medewerker aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.
2. De medewerker neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op en verwerkt deze op een klantenkaart die dan weer worden verwerkt in een klantenbestand.
3. De Medisch pedicure praktijk behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens
4. De Medisch pedicure praktijk zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.
5. Betaling
1. Medisch pedicure Bronckhorst vermeld alle prijzen van de behandelingen en de producten zichtbaar in de praktijk/wachtruimte.
2. De gemelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
3. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
4. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant, per pin of overschrijving te voldoen.
5. Alle op deze site getoonde prijzen zijn onder voorbehoud van wijzigingen en/of fouten.
6. Aansprakelijkheid
1. Medisch pedicure Bronckhorst is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ontstaan doordat de medewerker van Medisch pedicure Bronckhorst is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden, vrijetijdsbesteding.
2. Medisch pedicure Bronckhorst is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegebracht naar de salon.
7. Klachten
1. Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet de klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen twee weken na ontdekking zowel mondeling als zowel schriftelijk gemeld worden aan de eigenaar van Medisch pedicure Bronckhorst
2. Medisch pedicure Bronckhorst moet de klager binnen 5 werkdagen adequaat antwoord geven.
3. Indien een klacht over de behandelingen gegrond is zal Medisch pedicure Bronckhorst de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt.
4. Indien een klacht over de producten gegrond is zal Medisch pedicure Bronckhorst het aankoopbedrag van de producten gedeeltelijk of helemaal vergoeden doormiddel van een cadeau kaart.
5. Indien Medisch pedicure Bronckhorst en de klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de klachtenfunctionaris van Provoet.
8. Garantie
1. Medisch pedicure Bronckhorst geeft de cliënt een week (7 dagen) garantie op de behandeling en producten.
2. Na een behandeling kan de huid een reactie geven. De cliënt wordt hiervan op de hoogte gebracht tijdens de behandeling.
3. Deze garantie vervalt indien:
• De cliënt op de hoogte is gebracht door de medewerker over het resultaat van de behandeling en de tijdsduur van het effect van de behandeling of producten;
• De cliënt andere producten dan door de medewerker geadviseerde producten heeft gebruikt;
• De cliënt de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd;
• De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd; • De cliënt de producten niet volgens het advies van de medewerker heeft gebruikt; • De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.
9. Geheimhouding
1. De medewerker is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling.
2. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
3. De geheimhouding vervalt indien, op de grond van een wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak van de medewerker verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
10. Specialisatie
1. Afhankelijk van uw zorgverzekeraar en de polisvoorwaarden worden een aantal behandelingen door hen geheel of gedeeltelijk vergoed.
2. De cliënt betaalt het gehele honorarium van de behandeling aan de medewerker van Medisch pedicure Bronckhorst
3. De medewerker van Medisch pedicure Bronckhorst zorgt voor een factuur met daarop de juiste informatie voor de zorgverzekeraar.
4. De cliënt is zelf verantwoordelijk voor het indienen van de declaratie bij de zorgverzekeraar.
5. De cliënt dient zelf rekening te houden met het eigen risico bedrag van hun zorgverzekeraar.
6. Medisch pedicure Bronckhorst is op geen enkele manier verantwoordelijk voor het verder afhandelen van de declaratie aan de zorgverzekeraar.
7. De behandeling van cliënten met een zorgplan van de podotherapeut wordt rechtstreeks bij de podotherapeut gedeclareerd. De behandeling gebeurd dan volgens het zorgplan dat is vastgelegd door de podotherapeut. In sommige gevallen kan de pedicure een eigen bijdrage per behandeling aan u vragen. De medewerker dient de cliënt hiervan voorafgaand aan de behandeling op de hoogte te stellen en hiervoor schriftelijk toestemming te vragen.
11. Beschadiging en/of diefstal
1. Medisch pedicure Bronckhorst heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien, de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt.
2. Medisch pedicure Bronckhorst meldt diefstal altijd bij de politie.
12. Behoorlijk gedrag
1. De cliënt behoort zich in de salon te gedragen volgens algemene aanvaarde normen.
2. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft de medewerker van Medisch pedicure Bronckhorst het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen.
3. Bij Medisch pedicure Bronckhorst wordt gewerkt volgens de hygiëne regels van de HAM code van de pedicurepraktijk.
4. Er wordt van de cliënt verwacht dat zij zich houden aan de algemene persoonlijke hygiëne.
13. Recht
1. Op elke overeenkomst tussen Medisch pedicure Bronckhorst en de cliënt is het Nederlandse recht van toepassing.
2. De algemene voorwaarden zijn gepubliceerd op de website van Medisch pedicure Bronckhorst en zijn ook in de praktijk beschikbaar.
3. In geval van uitleg van de inhoud en strekking van de algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend.
4. Van toepassing is steeds de laatst gepubliceerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.


Indien in onderling overleg de klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kan het geschil worden voorgelegd aan de klachtenfunctionaris van Provoet.
Indien de situatie niet wordt opgelost, kan de consument naar de Geschillencommissie stappen.
Deze procedure is conform de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz)
Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) | Kwaliteit van de zorg | Rijksoverheid.nl

* Tot slot: bent u tevreden zegt het voort; heeft u klachten kom terug. Wellicht kunnen wij er dan samen uitkomen.




E-mailen
Bellen